מוקד עירוני ופניות ציבור- 106 לשירותך

מנהלת המוקד

ליזי סייאג

טלפון

04-7794700

מקוצר: 106 (בקווי בזק והוט בטירת כרמל)

דוא"ל

moked@tirat-carmel.muni.il

פנייה חדשה

פרטי הפנייה

פרטי הפונה

יעדי המוקד

המוקד העירוני ממוקם בבנין העירייה ופועל 24 שעות ביממה , כולל שבתות וחגים.

תפקיד המוקד לקבל פניות מהציבור ולהעבירן למחלקות העירייה המתאימות לטיפול.

פניות התושבים למוקד כוללות : פניות לטיפול , בירורים , מידע והצעות לשיפור.

כל פנייה נרשמת במוקד ומועברת למחלקה באמצעי הקשר או ידני.

אופן ההעברה נקבע ע"פ דחיפות הפנייה.  בתום הטיפול , הפנייה חוזרת למוקד ותשובה נשלחת לפונה.  המוקד אף מבצע מעקב ובקרה לכלל הפניות.

המוקד קשור לכל מוסדות העירייה כולל מוסדות החינוך ונמצא בקשר עם גורמים שונים כגון : מד"א, מכבי אש, קופות חולים ומשטרה,  זאת כדי להסתייע בהם לתת מענה בעיתות מצוקה, בעיתות רגיעה ובמצבי חרום.

 

המחלקה מתחייבת:

לתת שירות אדיב ומסור לכל פונה.

להחזיר תשובה אישית לכל פונה.

להעלות את רמת איכות החיים והסביבה.

להגביר את רמת תחושת הביטחון האישי והציבורי ביישוב.

עומדים תמיד לשרותך.

המוקד ערוך להפעיל בזמן אמת ובאירועי חירום את כל בעלי התפקידים בעירייה, אם יש צורך בכך, על מנת שכל פנייה תטופל כראוי.

 

106